Той факт, що український глядач виявляє себе як глядач, що володіє хорошим смаком і насмотренность, не може не радувати. Мова про те, що на минулому тижні перше місце в бокс-офісі зайняла стрічка Едгара Райта «На драйві». Цей стильний музичний екшен на 268 стартових екранах зібрав 7 мільйонів 300 тисяч гривень, а його аудиторія склала 92 тисячі глядачів.
Мабуть, головною відмітною особливістю минулого уїк-енду є більш ніж помірне падіння темпів зборів більшістю стрічок, що входять в першу десятку українського бокс-офісу. Так, «Охоронець кілера» З Райаном Рейнолдс і Семюелем Джексоном, навіть незважаючи на різке зменшення кількості екранів (-70 одиниць), зібрав всього на 30 відсотків менше коштів, ніж уїк-ендом раніше. Загальні валові збори цієї екшн-комедії склали майже 18 мільйонів гривень за 11 днів прокату.
Анімаційна стрічка «Емоджі муві», яка стартувала одночасно з «охоронців кілера», теж показала помірне падіння - всього мінус 32 відсотки, і змістилася з другого місця на третє.
Уже три тижні поспіль у верхній частині українського бокс-офісу утримується свіжа стрічка Люка Бессона «Валеріан і місто тисячі планет», яка за 18 днів прокат у вітчизняних кінотеатрах зібрала понад 32-х мільйонів гривень.
Ще одна анімація в першій десятці бокс-офісу - стрічка «Реальна білка 2» - зуміла встояти під натиском українського «Червоного» навіть не дивлячись на меншу, ніж у конкурента, кількість екранів. Показники «Реальною білки 2» знизилися всього на 20 відсотків, а її валові збори за 11 днів українського прокату склали 3 мільйони 800 тисяч гривень.
Потужна рекламна компанія української стрічки «Червоний» Зази Буадзе привела до того, що стрічка, випущена лідером українського ринку компанією B & H на вагомих 185 екранах, зібрала 1 мільйон 465 тисяч гривень, які принесли в кінотеатри 20 тисяч українських глядачів.
Чи не зумів випередити «Червоного» Джеймс Кемерон з переробленим «Термінатором 2» - ця стрічка на 102-х екранах зібрала 1 мільйон 200 тисяч гривень і посіла сьоме місце в першій десятці українського прокату.
Знову повернулися в першу десятку останні «Пірати Карибського моря», які за 95 днів українського прокату зібрали понад 96 мільйонів гривень валових зборів (українська глядацька аудиторія стрічки - 1 мільйон 242 тисячі глядачів).
Уік-енд 24.08 - 27.08
Позиція (минулий Уік-енд) |
Фільм (Оригинальное название) (Дистриб'ютор) |
Сбори ₴ (грн.) Уік-енд / зміни (Всього) |
Квитки Уік-енд (Всього) |
Екрани (зміни) |
Тиждень прокату |
1 |
На драйві Baby Driver B&H |
7 277 916 | 91 968 | 268 | 1 |
2 ▼1 |
Тілоохоронець кілера The Hitman's Bodyguard Kinomania Film Distribution |
5 722 814 ▼30% 17 801 317 |
67 276 217 926 |
173 ▼70 |
2 |
3 ▼2 |
Емоджі Муві The Emoji Movie B&H |
5 423 453 ▼32% 16 735 345 |
78 363 247 137 |
280 ▼30 |
2 |
4 ▼3 |
Валеріан та місто тисячі планет Valerian and the City of a Thousand Planets Вольга Україна |
3 543 258 ▼48% 32 157 218 |
43 988 366 440 |
176 ▼98 |
3 |
5 ▼4 |
Реальна білка 2 The Nut Job 2: Nutty by Nature Ukrainian Film Distribution |
1 349 012 ▼20% 3 801 529 |
19 736 54 046 |
150 ▼52 |
2 |
6 |
Червоний Червоний B&H |
1 343 402 1 465 075 |
18 230 19 995 |
185 | 1 |
7 |
Термінатор 2: Судний день Terminator 2: Judgment Day Вольга Україна |
1 184 706 | 13 473 | 102 | 1 |
8 ▼5 |
Анабель: Створення Annabelle: Creation Kinomania Film Distribution |
610 756 ▼63% 8 621 354 |
9 640 116 780 |
66 ▼77 |
3 |
10 |
Пірати Карибського моря: Помста Салазара Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales Kinomania Film Distribution |
393 570 96 380 052 |
4 189 1 242 373 |
5 | 8 |
11 ▼6 |
Темна вежа The Dark Tower B&H |
390 086 ▼68% 24 130 647 |
5 724 320 589 |
59 ▼100 |
4 |
Разом: | 27 632 543 | 356 776 | 1 469 | ||
Минулий уік-енд | 28 578 467 | 362 513 | 1 463 | ||
зміни | ▼3% | ▼2% | ▲6 |
Алексей Першко 29 серпня 2017