BE CREATIVE, BE UKRAINIAN!
ОГОЛОШЕНО ДРУГИЙ КОНКУРС ВІДЕОПРОЄКТІВ ПРО ЄДИНУ ТА РІЗНОМАНІТНУ УКРАЇНУ PITCH UA
Кінець 2019 року ознаменується хорошою новиною для українських кіно- та телевиробників: 16 грудня стартує конкурс соціально вагомого контенту PITCH UA 2, що вже вдруге проводиться медіаконсалтинговою компанією MRM за підтримки Проєкту «Зміцнення громадської довіри» (UCBI II), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID). Незмінною залишається і головна мета конкурсу — об'єднати українців, розповісти про позитивні зміни, що відбуваються в країні, наповнивши ефіри телеканалів, екрани кінотеатрів та веб-ресурси якісним контентом, що демонструє єдність України в її різноманітності, спонукає не бути осторонь, брати активну участь у житті країни та надихає історіями про сильних людей.
Слід зазначити, що PITCH UA 2 заручився також підтримкою і Міністерства культури, молоді та спорту України, а його представники будуть активно залучені до роботи над проєктами-аплікантами у ролі експертів у тій чи іншій сфері на усіх стадіях конкурсу.
PITCH UA 2 триватиме шість місяців, до травня 2020 року, та буде складатися з декількох етапів: первинний збір заявок, відбір найбільш релевантних ідей згідно цілей та критеріїв відбору конкурсу, докторинг проєктів з шорт-листа, прийом розширених заявок від півфіналістів і, власне, фінал конкурсу, що відбудеться 12 травня у Києві.
PITCH UA 2 має на меті пошук відеопроєктів для телебачення, веб-платформ та кінотеатрів, що присвячені важливим для усієї України темам та проблематикам, а саме: гуманізація конфлікту, комунікація з окупованими територіями, активація молоді.