MySpace витісняє телебачення
Результати дослідження, що його провела в США авторитетна компанія Nielsen NRG, соціальна інтернет-мережа MySpace є першим джерелом інформації про нові фільми для аудиторії у віці від 15 до 24 років.
Саме туди за інформацією звертається 29% респондентів, 23% віддають перевагу Google або Yahoo, а ще 13% - AOL.
Дослідження також продемонструвало, що вперше Інтернет витісняє телебачення з першого місця в списку джерел інформації про нові фільми: прецедент створив «Темний лицар», основна рекламна кампанія якого проходила саме в мережі.
Дослідження, що воно охопило більше 11 000 респондентів, тривало 2 роки – з літа 2007 до осені 2008 року. Більше 70% респондентів зазначили, що мають активні профілі на MySpace.
Джерело: Variety