Інноваційний маркетинг та методи дистрибуції
Стали предметом розгляду на кіно-тренінгу від Асоціації Кіноіндустрії України
5 жовтня в столичному концерт-холі Bel Etage пройшов кіно-тренінг, організований Асоціацією Кіноіндустрії України за сприяння Державного Агентства України з питань кіно та Фонду Ігоря Янковського. Темою тренінгу, адресованого професіоналам в області маркетингу та просування кінематографічного продукту, став інноваційний маркетинг і методи дистрибуції.
Перший експерт - Альваро Вега з іспанської компанії Doblesentido - розповів про загальні принципи маркетингу в сучасному кіно. Решта експерти більш детально зупинилися на різних аспектах цього процесу. Йоанна Солецького (Alphapanda, Польща) присвятила свій виступ онлайновому маркетингу і тому, як працювати з соціальними мережами. Представниць а бельгійської компанії The PR Factory Гудрун Бурі зупинилася на головних аспектах роботи з кінофестивалями і публічністю. Француженка Віржіні Девеза з компанії Alpha Violet (яка, серед іншого, займалася продажами прав на дистрибуцію найуспішнішого українського фестивального фільму "Плем'я» Мирослава Слабошпицького) поділилася з присутніми секретами роботи з агентами з продажу, що стає все більш актуальним для українських продюсерів.
Завершив програму тренінгу всі той же Альваро Вега роздумами про те, яким методам - класичним або альтернативним - варто віддавати перевагу в сучасному світі при просуванні фільмів.
Безумовно, подібні тренінги повинні сприяти подальшій інтеграції нового українського кіно у світовий та європейський кінопроцес.
Алексей Першко 5 жовтня 2017