Кожен зможе написати «Історію на мільйон»
Опинитися на одному знімальному майданчику з світовою зіркою не так і складно.
Банк «ТРАСТ» та компанія CINEMOTION за участю голлівудського консультанта Роберта Маккі запускають конкурс «Історія на мільйон». Переможець стане сценаристом і візьме участь у зйомках серії рекламних роликів з Брюсом Уіллісом у головній ролі.
Творчий конкурс проводиться в рамках програми семінарів майстра сценарного мистецтва Роберта Маккі, який в жовтні відвідає Росію і Україну.
«У конкурсі можуть взяти участь сценаристи, що працюють в будь-яких жанрах і для різних медіа: кіно і телебачення, белетристика і театр, документальні фільми, новини і реклама, - всі, у кого є талант, уява і мрія побачити свою роботу на екрані» - розповідає про проект Роберт Маккі.
Для участі в конкурсі необхідно зареєструватися на сайті проекту, заповнити анкету і до 17 вересня надіслати організаторам шість літературних сценаріїв рекламних роликів для банку «ТРАСТ» за участю Брюса Уілліса. Тексти повинні суворо відповідати брифу.
В кінці вересня на сайті проекту будуть опубліковані роботи 30 фіналістів і запущено глядацьке голосування.
Голлівудський експерт на чолі членів журі подарує переможцю можливість реалізувати свої ідеї на майданчику кіностудії Warner Brothers в Лос-Анджелесі. Автор кращих робіт стане частиною креативної команди і візьме участь у зйомках нової серії відеороликів з Брюсом Уіллісом за власним сценарієм.
Так само буде визначено переможця глядацьких симпатій, який набрав максимальну кількість голосів відвідувачів сайту trust.cinemotion.ru. Його призом стане можливість брати участь у чотириденному семінарі Роберта Маккі «Жанри + TV Day» та грант на шестимісячне навчання в кіношколі CINEMOTION («Програма підготовки шоу-раннери. Мистецтво створення комедійних проектів»).
«Завдання будь-якого сценариста - навчитися раціонально і в правильних цілях використовувати свій талант, застосовувати його в проектах різної форми. Наш конкурс дає виняткову можливість усім творчим людям спробувати себе в якості сценариста реального проекту та стати учасником знімального процесу рекламних роликів за власним сценарієм на одній з найбільших кіностудій », - зазначає Роберт Маккі. - «Будьте сміливими і ризикуйте! Пишіть правду. Вірте в себе (Write the truth. TRUST yourself) ».