Початок прориву за Велику китайську стіну

Увійти через
Реєстрація
 
Початок прориву за Велику китайську стіну
 
Новини: Початок прориву за Велику китайську стіну
Українське кіно на Пекінському кінофестивалі
Презентація можливостей української кіноіндустрії, репортаж про яку побачило близько 2 млрд телеглядачів, та національний стенд, що став одним із найпопулярніших на кіноринку, – цьогоріч нашу країну було гідно представлено на найбільшій кіноподії Китаю.
Понад 100 гостей зібрала велика презентація можливостей української кіноіндустрії Ukraine Is Your Destination. Вона відбувалася на Пекінському міжнародному кінофестивалі вперше та одразу увійшла до офіційної програми заходів. Презентацію, організовану Українською кіноасоціацією (УКА) за сприяння Державного агентства України з питань кіно, відвідали представники Кіноасоціації КНР, Адміністрації кіно КНР, Кіноакадемії КНР, Адміністрації ТБ та радіо КНР, а також місцеві медіа і великі китайські кіновиробники.
Заради зручності гостей, для модерації заходу було запрошено місцеву ведучу, а всі виступи супроводжувалися синхронним перекладом китайською мовою. Презентацію відкрив Посол України в КНР Олег Дьомін. У своєму виступі він торкнувся історії українського кінематографа, а також наголосив на важливості підписаної минулого року Угоди про спільне виробництво фільмів та співпрацю між урядами двох країн.
Далі гості презентації дізналися загальну інформацію про кіноринок України – зокрема особливості законодавства, ключові інституції, основні показники. Проте основний фокус було зроблено на можливостях, які Україна відкриває для співпраці, – перевагах виробництва в Україні та копродукції з нашою державою. А саме – на наших виробничих потужностях, конкурентоздатних продакшн-сервісах світового рівня, унікальних знімальних локаціях тощо.
Також були представлені вже реалізовані кейси українсько-китайської співпраці. Зокрема, цьогорічний реліз у Китаї української анімації «Викрадена принцеса». Нагадаємо, це – перший випадок комерційного прокату фільму українського виробництва у Китаї. За даними видання The Chinese Film Market, в першому кварталі 2019 року доля «Викраденої принцеси» в загальному бокс-офісі Китаю становить 0,04%. Здається, показник незначний. Однак, зважаючи на те, наскільки великим ($9,3 млрд – бокс-офіс 2018 року) є ринок Китаю, навіть такий результат є значним досягненням. До того ж, цей ринок не лише великий, але й важкодосяжний, адже він захищений жорсткою системою квот на іноземний продукт. І тим визначнішим є успіх «Принцеси…», що почала прорив українського контенту за Велику китайську стіну. 
На Центральному телебаченні Китаю – каналі ССTV 6 – репортаж про презентацію побачило близько 2 млрд глядачів. А також про подію у своїх новинах повідомили China Radio International, Beijing newspaper, Weibo, Baidu та інші місцеві медіа.
Окрім презентації, на кіноринку кінофестивалю Beijing Film Market Українською кіноасоціацією за підтримки Держкіно було організовано роботу Українського національного стенду. І він також зробив свій внесок в системне підкріплення розвитку українсько-китайського співробітництва.
У виставці кіноринку цьогоріч брали участь 202 учасники: зокрема, 71 міжнародна компанія із 16 країн, включаючи Індію, Нову Зеландію, Сінгапур, Австрію, Бельгію, Грецію, Нідерланди, Францію, Італію, Японію, США, Малайзію, Індонезію, Монголію, Таїланд та, звісно, Україну.
Національний стенд працював 4 дні – з 16 по 19 квітня – і ефективно продемонстрував потенціал і можливі напрямки розвитку українсько-китайських відносин. Відвідувачі мали змогу ознайомитися з каталогом українських фільмів 2018-2019, створеним Асоціацією кіноіндустрії України спільно з Держкіно, каталогом Ukraine Is Your Destination із вичерпною інформацією про можливості копродукції з Україною, каталогом українських виробників, аналітичною інформацією про український кіноринок, даними про окремі українські компанії та проекти.
Інтерес до Українського національного стенду був надзвичайно високим протягом усіх чотирьох днів кіноринку. Більшість відвідувачів цікавилися українськими проектами для дистрибуції на території КНР. Крім того, дізнавалися про локації, організацію зйомок в Україні та пошук партнерів для їх реалізації. А також – про технічні можливості нашої країни, зокрема у галузі створення спецефектів. Адже цьогоріч вони побачили їх на власні очі, тому що у конкурсній програмі фестивалю брав участь китайський блокбастер The Wandering Earth. Це – перший науково-фантастичний та один із найкасовіших фільмів за всю історію китайського кіно, участь у створенні ефектів для якого брала українська компанія Postmodern Digital.

.

Алексей Першко 26 квітня 2019
Коментарі
 
Ім’я
23 травня 2019
Ваш коментар

Підписатися на обговорення

популярні статті

Що в кіно? Прем'єри тижня (25 квітня - 1 травня)

"Месники" та інші новинки прокату.

25 квітня 2019

0
459

Що в кіно? Прем'єри тижня (2-8 травня)

Кохання без кордонів та інші новинки прокату.

02 травня 2019

0
383

Початок прориву за Велику китайську стіну

Українське кіно на Пекінському кінофестивалі

26 квітня 2019

0
302

90 відсотків програми

Оголосив 48-ий КМКФ «Молодість»

25 квітня 2019

0
297

Що в кіно? Прем'єри тижня (9-15 травня)

Пікачу і інші новинки прокату.

08 травня 2019

0
252

 



fk tw