Брати Альошечкіни: Ми вперше зіткнулися з 3D

Увійти через
Реєстрація
 
Брати Альошечкіни: Ми вперше зіткнулися з 3D
 
Новини: Брати Альошечкіни: Ми вперше зіткнулися з 3D

З третього квітня екрани нашої країни підкорює перший український фільм жахів у 3D-форматі - «Синевир». Портал kino-teatr.ua відвідав прем'єрний показ, де і поспілкувався з режисерами проекту, братами Альошечкіними - В'ячеславом та Олександром.
 
- Це перший український фільм жахів у 3D. Розкажіть, як було знімати в стереоформаті, які складнощі виникли в процесі?
 
В'ячеслав:

Складнощів було дуже багато, тому що ми вперше зіткнулися з такою технологією. Взагалі, основна складність у виробництві проекту була саме з 3D. Перші дні, коли з нею зіткнулися, виникла велика кількість проблем. Це зовсім інша технологія створення, ніж в 2D. Нереальний обсяг нюансів, яких потрібно дотримуватися. Не можна було, наприклад, оператору сказати, що я хочу саме такий кадр, тому що його не зробити, враховуючи особливості стереоформату. Звичайно, до зйомки був підготовчий період, але під час зйомок з'являлися ще якісь деталі. Насправді, проект спочатку готувався в 2D, а вже набагато пізніше виникла ідея об'єму, ми познайомилися з хлопцями, які змогли допомогти нам з цим.
 
- Наскільки мені відомо, прем'єра неодноразово переносилася. Початкова дата була призначена на далекий 2012 рік. Що було причиною цих переносів?
 
В'ячеслав:

Юридичні проблеми, звичайно ж. У продюсерів були складнощі, не могли прийти до консенсусу. Фільм був знятий ще півтора роки тому, прокатники його продивилися, але через розбіжності проект ліг на полицю на невизначений термін. Слава Богу, у грудні 2012 року відбувся перший показ на ІІІ Міжнародному 3D-стерео фестивалі, на якому «Синевир» отримав Гран-прі в номінації «Найкращий ігровий фільм». Це дало поштовх, і ось, нарешті, у квітні 2014 ми домоглися виходу в широкий прокат.
 
- А який фінальний бюджет вийшов? Скрізь значиться сума під мільйон доларів.
 
Олександр:

Ні, насправді сума в межах 400 тисяч доларів. Так що реальна цифра перебільшена.
 
- Наскільки мені відомо, до цього фільму ви більше працювали з серіалами. І ось він, перший повнометражний фільм. Чи було складно перекваліфікуватися? Яка різниця між роботою для ТБ і для кінотеатрів?
 
В'ячеслав:

Це зовсім інший формат, тому й працювати доводилося інакше. І, зізнаюся, з повним метром працювати приємніше і цікавіше. Дійсно, тут ти відчуваєш, що від тебе залежить практично все. У серіалах свобода дій значно менша, наприклад, той же акторський склад ти не вибираєш, а працюєш з тим, кого вже призначили. А от у кіно ти до кожного кадру і до кожної сцени ставишся дуже трепетно, ніби пилинки здуваєш, прагнеш максимального результату.
 
- Як взагалі виникла ідея сценарію фільму?
 
В'ячеслав:

Насправді, сценарій Саша написав. Тому він розповість детальніше, від мене лише пара слів. Давно ще, з тих пір, як у нього донька маленька була, він розповідав їй казки, читав книжки...
 
Олександр:

Була книжка «Українські народні казки». Вона мені випадково до рук потрапила, але донька прекрасно засинала під неї. І була там невелика казка, трохи менше півсторінки. Ось там був звір, який завжди кричав: «Ау!» Ось саме ця казка дуже мене зацікавила. Що це за звук, звідки він, чому я раніше його в інших казках не чув? Вирішив пошукати інформацію, покопатися в даних. Виявилося, що це дуже цікава істота, якої немає ні в одній міфології, а у нас є. В Україні взагалі є досить обширна демонологія. Налічується до п'ятдесяти різних істот, а відомим став, на жаль, лише Вій, та й то завдяки Миколі Васильовичу Гоголю. Ось ми і вирішили прив'язати одну з істот до сценарію фільму.
 
- «Синевир» - це п'ятий фільм жахів у нас в країні. Причому попереднім був фільм «Тіні незабутих предків», у якому теж була схожа ідея, яка грунтується на Карпатах і групі студентів. Ви не боялися порівнянь?
 
Олександр:

Справа в тому, що коли ми закінчили «Синевир» п'ятого числа, «Тіні» тільки почали знімати. Як ми вже згадували, фільм просто лежав на полиці. Тому й Богдан (Юсипчук - заув. ред.) спочатку знявся у нас, а потім вже в Любомира (Левицького - заув. ред.)
 
- Наскільки мені відомо, цей фільм не проходив стадію пітчингу. Це дало більше можливостей для самовираження?

Олександр:

Так, цього не було. Це не державний проект. Допомогли особисті контакти з продюсерами, які й прийняли вольове рішення вкласти гроші в цей проект. Володимир Хорунжий (продюсер картини - заув. ред.) - та людина, яка забезпечила 99.9 % творчої свободи. Тиску не було, будь-яких втручань у режисуру теж. Нам дали необхідну суму, а далі справа тільки за нами. Та й конфліктів після зйомок, власне, теж не спостерігалося. Якщо щось не подобалося, ми досить швидко приходили до консенсусу. Так що «Синевир» вийшов саме таким, яким бачили його ми.

Сергей Задко 05 квітня 2014
Коментарі
 
Ім’я
21 липня 2017
Ваш коментар
Якого кольору трава?
 
помаранчевого
Синього
Зеленого
Червоного
чорного
Коричневого

Підписатися на обговорення

популярні інтерв'ю

Сестри Перрон: Як вижити в будинку із привидами

Андреа і Сінтія Перрон - старша і одна з молодших сестер, яким довелося виживати в справжньому будинку з привидами. Саме їх історія лежить...

24 липня 2013

85
43450

Баррі Зонненфельд: "Люди в чорному 3" мають найкраще 3D

Напередодні виходу у всіх сенсах фантастичної комедії «Люди в чорному 3» режисер Баррі Зонненфельд давв ексклюзивне інтерв'ю кращому...

13 травня 2012

79
16127

Віра Фарміга: Я вивчала демонологію заради "Закляття"

Актриса Віра Фарміга напередодні прем'єри містичної картини "Закляття", заснованої на реальних подіях, розповіла про свій досвід...

17 липня 2013

104
15452

Грег Хедсон:Схожого на "Морський бій" раніше не знімали

Ветеран війни в Іраку, який втратив на полі бою обидві ноги, Грегорі Д. Хадсон розповів кращому українському кінопорталу kino-teatr.ua про...

26 квітня 2012

112
14992

Марина Петренко: "Джентльмени удачі" - чесний фільм

За пару місяців до виходу римейку культової радянської комедії «Джентльмени удачі», яким зайнявся Тимур Бекмамбетов, виконавиця головної...

26 жовтня 2012

109
14586

 






fk tw G+