Андрій Дяченко: «Кіборги» були приречені на успіх

Увійти через
Реєстрація
 
Zoe
Андрій Дяченко: «Кіборги» були приречені на успіх
 
Новини:  Андрій Дяченко: «Кіборги» були приречені на успіх
В останній день Зимового кіноринку ОМКФ (13-15 грудня 2017 року) кореспондент порталу kino-teatr.ua зустрівся з багаторічним керівником дистриб'юторської компанії Ukrainian Film Distribution Андрієм Дяченком і обговорив з ним як гучний успіх «Кіборгів», так і перспективи цієї компанії в світлі безпрецедентної угоди з поглинання компанією «Дісней» студії «20-е Століття Фокс», офіційним представником якої є UFD.
КТ. - Андрій, ще вчора я б почав інтерв'ю по-іншому, але життя повне несподіванок, і одна з них - майбутнє поглинання компанією «Дісней» студії «20-е Століття Фокс» - змушує почати його інакше. Як тобі бачаться перспективи в цьому світлі? І в глобальному масштабі, і на рівні українського прокатного ринку.
АТ. - Глобально, перебуваючи в Києві, давати оцінку складно, але в першому наближенні можна сказати, що варто очікувати якихось глобальних змін в релізах продукції Marvel і того, що герої, які були у фільмах «Фокса» з'являться в картинах від «Діснея», і це, безумовно, додасть «Діснею» додаткову силу і міць. Ну а що стосується локального рівня, то наша компанія буде шукати своє місце на цьому ринку, конфігурація якого буде змінюватися. Але це нормально: адже свідчить ж відоме прислів'я, що «все тече, все змінюється». Так що ніяких панічних настроїв у нас немає: нам треба ще час, щоб до кінця зрозуміти, що саме зараз відбувається і як буде протікати цей процес в майбутньому, і знайти себе в цій новій реальності.
КТ. - Тобто це поглинання - не справа негайна, воно ще розтягнеться на якийсь час? Адже навіть Боб Айгер (президент компанії «Дісней» - КТ.) продовжив контракт ще на 2 роки, до 2021 року, щоб контролювати цей процес.
АТ. - Звичайно, адже ці компанії - 2 величезних монстра, а сама ця подія - безпрецедентний випадок для кіноіндустрії. Тому очевидно, що цей процес займе якийсь час і ніхто там не буде нічого і нікого ламати через коліно; все буде робитися злагоджено, а будь-які узгоджені дії вимагають часу, щоб все було органічно і безболісно і щоб уникнути негативу в роботі тієї чи іншої компанії. І цей час ми використовуємо для того, щоб спробувати себе знайти - і не виключено, що в новій якості. Життя покаже!
КТ. - Наскільки я розумію, у компанії Ukrainian Film Distribution, яку ти очолюєш, як мінімум рік ще є? Тобто на найближчий рік контракти на дистрибуцію фільмів «Фокса» у вас ще є?
АТ. - Рік є точно, але що стосується більш віддаленого майбутнього, то тут я не хотів би зарікатися: краще зберегти певну інтригу.
КТ. - Добре, а чи не можна вважати нещодавні ваші презентації на Зимовому кіноринку ОМКФ (спільно в FILM.UA, Star Media і т.ін.) тим самим пошуком нової іпостасі компанії на ринку?
АТ. - Безумовно, справа в тому, що ми вже другий рік дуже активно займаємося українським контентом, хоча не все складається так, як нам би того хотілося. Є, звичайно, проекти безумовно успішні, є проекти, які спрацювали не так, як ми очікували, але в будь-якому випадку можна констатувати, що ринок локального контенту тільки формується, тому все гладко тут бути не може. Хоча той факт, що з шести українських фільмів, які вийшли восени в прокат, 3 виявилися успішними, можна вважати успіхом: 50% - це хороший результат. І ось що ще важливо відзначити - пропозиція українських фільмів зростає настільки, що у нас вже є вибір. Так що повторюся - українське кіно для нас є тим сегментом ринку, в якому ми плануємо найближчим часом дуже активно працювати. Що ж стосується конкретно FILM.UA - то це прекрасна студія з хорошими перспективами, і у нас з ними тісна співпраця: нам з ними працювати подобається, а ось як їм з нами працюється - краще запитати у них (сміється). Сподіваюся, що і надалі наша співпраця буде тільки розвиватися. Крім українського контенту, наша компанія залишається активним гравцем на ринку незалежного кіно. Більш того, не виключено, що ми є найбільшим прокатником в Україні і що важливо - найбільшим покупцем незалежного кіно в Україні. Адже ми одна з небагатьох українських компаній, яка активно купує фільми на міжнародних ринках саме для України.
КТ. - Безпосередньо? Без посередників?
АТ. - Так. Ми купуємо безпосередньо, іноді - в співдружності з кимось, іноді - викуповуємо частини з якихось великих контрактів. Є безліч різних конфігурацій цих угод, але ми беремо в цьому активну участь, а звідси - і велика кількість незалежного контенту. Так що нам є чим займатися.
КТ. - А чи можна, виходячи з нещодавніх на кіноринку ваших спільних презентацій, говорити, що у твоєї компанії якийсь ексклюзивний контракт з FILM.UA?
АТ. - Ні ні. Ніякого ексклюзивного контракту немає, є просто окремі проекти, співпраця над якими ми обговорюємо і випускаємо.
КТ. - Тобто ось ті 7 проектів, представлені в пакеті FILM.UA (див. Нашу статтю «Майбутнє українського кіно. Гід: частина 1»), не входять в ваш прокатний план?
АТ. - Ні, це ще буде предметом переговорів.
КТ. - Ти тільки що сказав, що вже є вибір серед українських фільмів. А як ти приймаєш рішення, який фільм брати дистрибуцію, а який ні? На основі яких критеріїв?
АТ. - Відразу скажу, що ми комерційна організація. Іноді ми брали в прокат фільми, не характерні для нас, але в цілому головне для нас - комерційна складова.
КТ. - Це зрозуміло, але я ось про що хочу сказати: попередній фільм Ахтема Сейтаблаєва «Чужа молитва» зібрав у прокаті близько 600 тисяч гривень, а ви взяли в прокат його «Кіборгів», які за перший уїк-енд зібрали 8 мільйонів 180 тисяч гривень. На чому грунтувався ваш вибір?
АТ. - По-перше, що стосується «Кіборгів», то я читав сценарій цього фільму, який мені сподобався - там є настрій, є драматизм і що дуже важливо - він викликає емоції. А те, що викликає емоції, безумовно подобається людям, як мінімум, це не залишає людей байдужими. І це був головний критерій. І вже з самого початку була відмінна реакція і на маркетингові матеріали, і на перший тизер. І перші збірки фільму переконливо показували, що у нього є потенціал. Повторюся - він тримає і він викликає емоції. Так що мені було зрозуміло, що фільм повинен бути успішним. Хоча військова драма - жанр складний, стрічки, зняті в якому - навіть великі студійні картини - на нашому ринку заробляли небагато. Але що стосується «Кіборгів» ми з продюсерами припускали, що 6 мільйонів гривень за перший уїк-енд - це мінімальний результат, 8 мільйонів - реалістичний, а 10 мільйонів - оптимістичний результат.
КТ. - У перший уїк-енд «Кіборги» демонструвалися на 254 екранах, а на другому?
АТ. - Тут складно сказати, тому що ми домовляємося з кінотеатрами, а не на кількість екранів. А кінотеатри, виходячи з інтересу до фільму, самі регулюють кількість екранів в ту чи іншу сторону.
КТ. - А хоча б приблизно?
АТ. - 160-170 екранів. І можу сказати, що ми очікуємо падіння зборів на другому уїк-енді на 50-55 відсотків. І це величезний успіх, що фільм втримався - з урахуванням того, що вийшли «Зоряні війни». Він заробив понад 900 тисяч в середу (13 грудня), а в четвер (14 грудня) зібрав 630 тисяч гривень, а на вихідні він тільки виросте - в п'ятницю буде десь 700 тисяч, а в суботу-неділю - по 1 мільйону 300 тисяч або 1 мільйону 400 тисяч. У такому конкурентному середовищі - це чудовий результат.
КТ. - Тобто «Захара Беркута» (наступний фільм Ахтема Сейтаблаєва - КТ.) ти вже собі запланував?
АТ. - Скажімо так - є бажання. Тим більше, що його можна зняти так, що він буде цікавий і для інших ринків, і тоді зможе виправдати свій рекордний для України бюджет (75 мільйонів гривень - КТ.)
КТ. - Добре. Так які ж українські фільми входять в прокатний пакет твоєї компанії на наступний рік?
АТ. - Точно ми беремося випускати на українські екрани 8 українських фільмів. Це «Свінгери» які вийдуть вже 1 січня, «Шляхетні волоцюги», абсолютно прекрасний мультфільм «Клара», теж чудовий мультик «Викрадена принцеса», а ще «Бобот», ну і інші.
КТ. - Ну що ж, спасибі за бесіду і всіляких успіхів у твоїй нелегкій справі.
Алексей Першко 21 грудня 2017
Коментарі
 
Ім’я
23 липня 2018
Ваш коментар

Підписатися на обговорення

популярні інтерв'ю

Сестри Перрон: Як вижити в будинку із привидами

Андреа і Сінтія Перрон - старша і одна з молодших сестер, яким довелося виживати в справжньому будинку з привидами. Саме їх історія лежить...

24 липня 2013

91
45244

Баррі Зонненфельд: "Люди в чорному 3" мають найкраще 3D

Напередодні виходу у всіх сенсах фантастичної комедії «Люди в чорному 3» режисер Баррі Зонненфельд давв ексклюзивне інтерв'ю кращому...

13 травня 2012

85
16950

Грег Хедсон:Схожого на "Морський бій" раніше не знімали

Ветеран війни в Іраку, який втратив на полі бою обидві ноги, Грегорі Д. Хадсон розповів кращому українському кінопорталу kino-teatr.ua про...

26 квітня 2012

118
16594

Віра Фарміга: Я вивчала демонологію заради "Закляття"

Актриса Віра Фарміга напередодні прем'єри містичної картини "Закляття", заснованої на реальних подіях, розповіла про свій досвід...

17 липня 2013

110
16409

Марина Петренко: "Джентльмени удачі" - чесний фільм

За пару місяців до виходу римейку культової радянської комедії «Джентльмени удачі», яким зайнявся Тимур Бекмамбетов, виконавиця головної...

26 жовтня 2012

115
15246

 



fk tw