Гномео та Джульєтта переїжджають до Лондона. Ох, скільки всього нового їх чекає, скільки пригод і відкриттів. Весна вже зовсім близько, тому всі садові гноми готуються до неї як можуть. Але по величезному мегаполісі проходить серія викрадень їхніх побратимів. Тепер кожен садовий гном боїться за свою цілісність, адже забрати можуть і його. І сталося найстрашніше – викрали всіх друзів Гномео і Джульєтти, тільки цю любовну парочку пронесло. Шукати зниклих гномів готовий найкращий сищик на Землі – Шерлок Гномс. Він разом зі своїм постійним супутником Ватсоном зробить усе можливе, щоб урятувати існування садових гномів.
Мультфільм є продовженням картини "Гномео і Джульєтта" (2011).
Режисером стрічки став Джон Стівенсон, який найбільше відомий створенням проекту "Панда кунг-фу" (2008, номінація на "Оскар" за "Найкращий анімаційний фільм").
Ролі в картині озвучували: Джонні Депп ("Едвард руки-ножиці" (1990), "Сонна лощина" (1999), франшиза "Пірати Карибського моря"), Емілі Блант ("Диявол носить Prada" (2006), "Молода Вікторія" (2008), "Грань майбутнього" (2014)), Джеймс МакЕвой ("А в душі я танцюю" (2004), "Спокута" (2007), франшиза "Люди Ікс"), Чіветель Еджіофор ("Час за Гринвічем" ( 1999), "Гангстер" (2007), "12 років рабства" (2013, номінація на "Оскар")).
Реліз стрічки відбудеться 15 березня 2018 року на екранах Сінгапуру.
Історія мистецтва – це дивна історія еволюції і переплетення сюжетів, виникнення революційних тем, змішення жанрів… Однією з тенденцій сучасної комерційної культури можна назвати використання сюжетів класичної літератури в контексті їх тої чи іншої – а чи більш спрощеної, а чи «осучасненої» інтерпретації. Як приклад, можна навести видозміну героя оповідань і...
Детальніше
Історія мистецтва – це дивна історія еволюції і переплетення сюжетів, виникнення революційних тем, змішення жанрів… Однією з тенденцій сучасної комерційної культури можна назвати використання сюжетів класичної літератури в контексті їх тої чи іншої – а чи більш спрощеної, а чи «осучасненої» інтерпретації. Як приклад, можна навести видозміну героя оповідань і романів англійського письменника Артура Конан Дойла – детектива Шерлока Холмса. Останній став героєм багатьох кінострічок і серіалів як у прочитанні «близько до тексту», так і у майже вільних фантазіях – як серіал «Шерлок» з Бенедиктом Камбербетчем, а також однойменній дилогії Гая Річі. В площині дитячих стрічок детектив (звісно, в пом’якшеному варіанті) теж користувався увагою, і тому не дивно, що продовження популярної анімаційну стрічку «Гномео і Джульєтта» режисер Джон Стівенсон та сценаристи Енді Райлі і Кевін Сесіл вирішили в контексті пригод – так, саме Шерлока Гномса.
Отже, наші знайомі Гномео і Джульєтта, їх батьки, і ціла компанія гномів, а також кумедна водяна жаба переїжджають у Лондон – в сад, в якому щасливе подружжя має стати господарями. Все йде ніби чудово, проте у столиці Британії розпочинається серія загадкових зникнень глиняних, проте таких живих, чоловічків і тандему Холмс(Гномс) та його помічник Ватсон, і власне закохані Гномео та Джульєтта повинні розслідувати таємницю, дати бій злим (проте кумедним) силам та розібратись у стосунках між собою.
Якщо зробити розріз картини – то вона виявляється напрочуд легкою, візуально насиченою, з власне чисто позірним відношенням до твору Конан Дойла, навіть в тому контексті, що дія відбувається в сучасному Лондоні. Можна відзначити цілу феєрію – пісень, жартів, кумедних сценок, величезне різноманіття персонажів – особисто мене сподобався образ «котостражі китайського лялькового магазину» та Ірен Адлер, - думаю, знавцям класичних творів, «ця жінка» не потребує представлення. Тут є і вороги великого детектива, також в міру автори намагаються знайомити глядача і з реаліями сучасного життя – музеєм сучасного мистецтва, дронами, навіть невеличкою сценкою на морському есмінці. Сюжет не навантажує візуальною складовою, проте інтрига і розв’язка може дати фору і деяким дорослим стрічкам, і одночасно утверджує такі важливі риси як вірність друзям, рівноправну роботу у команді, і ніжність до близьких.
Щодо певного підсумку. «Шерлок Гномс» належить до тої категорії саме дитячих стрічок, які будуть цікаві і батькам маленьких глядачів, проте в контексті «дорослого» перегляду він лежить в площині «на поціновувача»
Коротко
Кажется, идея превращения персонажей известных литературных произведений в садовых гномов оказалась вполне успешной (и в коммерческом смысле тоже), раз продюсеры решились предложить вниманию зрителей всего мира очередной опус в этой стилистике. На этот раз трансформации подверглись герои классика детективного жанра Артура Конан Дойла.
Гномео и Джульетта вместе со всей шумной и...
Детальніше
Кажется, идея превращения персонажей известных литературных произведений в садовых гномов оказалась вполне успешной (и в коммерческом смысле тоже), раз продюсеры решились предложить вниманию зрителей всего мира очередной опус в этой стилистике. На этот раз трансформации подверглись герои классика детективного жанра Артура Конан Дойла.
Гномео и Джульетта вместе со всей шумной и разношерстной компанией гномов переезжают в Лондон, где им предстоит превратить новый дворик (неотъемлемый атрибут и вершина мечтаний всякого настоящего британца) в цветущий садик. При этом парочку возлюбленных ожидает повышение – их назначают главными по проведению этих работ. Казалось бы, ничего страшного или необычного в этих работах нет, но Джульетта настолько проникается важностью возложенной на них задачи, что начинает ставить ее во главу угла, отодвигая ее отношения с Гномео на второй план. Но не только их любовь оказывается под угрозой – по всему Лондону начинают исчезать целые гномьи семейства, и в дело вступает знаменитый защитник гномов (и сам, естественно, гном) Шерлок Гномс, совсем недавно повергший своего самого заядлого противника – профессора Мориарти – вместе со своим верным помощником доктором Ватсоном. Наверное, эта историческая победа совершенно вскружила знаменитому сыщику голову и он начинает все больше помыкать Ватсоном, не замечая, что тем самым он попирает самые искренние чувства последнего. Волею судеб этим двум парочкам, находящимся на грани развала, приходится объединять усилия, дабы расстроить коварные планы похитителей гномов.
Поначалу «Шерлок Гномс» кажется повторением пройденного, но к середине фильма его авторы раскачиваются и действие приобретает довольно бодрый ритм, а сюжет остроту (надо отметить, что сценаристам удалось придумать пару тройку драматургических ходов, отличающихся определенной оригинальностью и неожиданностью). Все это действо, искрящееся всеми цветами радуги, сдабривается изрядной порцией поп-музыки – как уже ставшей классикой (вроде композиций неразлучной парочки Берни Топина и Элтона Джона, последний из которых легко угадывается в одном из гномиков), так и специально написанной для «Шерлока Гномса». Все это оказывает правильное воздействие на целевую аудиторию, что и должно – по идее – обеспечить очередным приключениям гномиков пусть и не самый громкий, но все же солидный коммерческий результат.
Коротко