Оновлена версія старого.
Куда ни плюнь везде все время рожи эти
От них не спрячешься нигде на этом свете
Да и на том, да и на том одно и тоже
Я вижу сон, а там во сне все те же рожи (с)
Ця пісня, звичайно, не про «Студію Квартал-95», але саме її забутий текст згадується при перегляді нового фільму найпліднішого творчого об'єднання України. «Я, ти, він, вона» - це одинадцяте повнометражне творіння Зеленського і його команди, після якого творцям хочеться побажати лише одного: хлопці, дозвольте трішки від вас відпочити.
Як і очікувалося, нова стрічка «кварталівців» продовжує жанровий напрям своїх попередниць. «Я, ти, він, вона» - це ще одна комедія, в центрі сюжету якої стоїть подружня пара. Максим та Яна давно наситилися один одним і своїм десятирічним шлюбом, з розриву якого і починається фільм. Проблема в тому, що пара постає перед суддею з освітою психолога, і їй причини розлучення здаються недостатніми. Перш ніж розвести подружжя, служниця закону наказує їм виконати список бажань один одного. З цього моменту й починаються їхні пригоди.
Мабуть, справжні творці відрізняються від пародій на творців тим, що творчість перших не зношується. Талант генія, помітний на початку шляху, з часом тільки збагачується, а от сумнівні здібності посередності з часом зношуються і тьмяніють. Обігравати з року в рік одну і ту ж тему, як роблять це відомі гумористи, все одно, що черпати воду в засохлому колодязі. Скільки не намагайся, витягнути з нього можна тільки залишки бруду.
Новій картині Зеленського не вистачає закадрового сміху, щоб глядач розумів, в яких моментах потрібно сміятися; логіки, щоб глядач міг визначитись, реальне життя показане на екрані, чи фантастика, яка не піддається жодним поясненням; оригінальності, бо бити героїв електричним струмом вже років тридцять як не смішно; і їй до неможливості не вистачає нових облич. Припинивши співпрацю з російським режисером Марюсом Вайсбергом, автором попередніх фільмів, Володимир Зеленський сам зайняв режисерське крісло, але на цьому нововведення закінчуються. У головних ролях будуть сяяти все ті ж Зеленський з Кошовим, другорядні віддадуть відомим друзям / співакам, в епізодичних з'являться колеги по каналу «1 + 1» і «95 Кварталу». Анастасія Коротка, єдина дебютантка, привносить комедії жвавості і новизни, перевершуючи своєї акторською грою абсолютно всіх, хто міг би похвалитися багаторічним досвідом.
Як і попередні фільми, «Я, ти, він, вона" має посил. Герої картини на своєму досвіді вчать глядачів берегти любов і близьких людей, закликаючи невтомно працювати над почуттями, щоб не дати згаснути сімейному вогнищу. І це єдине, за що можна похвалити кіно. Решта - вже повтор, який демонструвався сотні разів, одними і тими ж людьми. Чи має право на існування? Звичайно. Але краще, якщо б крім заробляння грошей, «Студія Квартал-95» хоч іноді робила внесок в кінематограф. Хоча куди їм там.